• اسکریپت,قالب جوملا,قالب وردپرس,مرجع اسکریپت,نال شده,نال

  • تبلیغات



    موضوعات

    به پایگاه تخصصی اسکریپت پارسی زبانان خوش آمدید.
    modiranhosting




    چگونه بازدید کننده هارا به سمت سایت خود جذب کنیم؟

    چگونه بازدید کننده هارا به سمت سایت خود جذب کنیم؟

    تاریخ : پنج‌شنبه، 21 آگوست 2014
    0دیدگاه
    نوشته:مدیر

     چگونه بازدید کننده هارا به سمت سایت خود جذب کنیم؟

    اولین دغدغه ی  افراد بعد از احداث یک سایت جذب مخاطبه!.به هرحال  وب مستر ها بعد از راه اندازی سایتشون تمایل دارن در قبال زحماتی که صرف کردن اعم از وقت و هزینه و…آمار بازیدشون و به نسبت رتبه ی سایتشون ارتقا پیدا کنه.خب این بخش با بهینه سازی سایت مرتبطه. به هر میزان که سایتتون بهینه باشه مخاطباتونم بیشتر میشه.نکات کلیدی زیادی وجود داره و افزونه هایی که بهتون در این زمینه کمک می کنه و قبلا در سایت ذکر شده.در این پست ها به صورت اجمالی  به این موضوع می پردازیم .پس بهتره اگه کاربر ابتدایی هستین ابتدابه پست مربوطه به سئو و بهینه سازی سایت مراجعه کنید.

    ……………………………………………

    ۱)به نظرات به صورت روزانه پاسخ بدید:

    نظرات همیشه ثبت میشه و به خصوص اگه سایتتون آمار بازدیدش بالا باشه  پس حجم نظرات هم بالاتره.چیزی که کاربر سایتتونو دلسرد می کنه عدم توجه شما به پاسخ گویی به نظراتشونه.شاید برای شما هم اتفاق افتاده که مثلا نرم افزاری رو از جایی دانلود کردید ولی فایل مشکل داشته  و حجم زیادی از نظرات از نظرات ممکنه تایید شده باشه ولی هیچ پاسخی برای اونا نباشه.مسلما این سبب نارضایتی میشه.پیشنهاد ما اینه که به صورت کلی یک بخش جداگانه برای درخواست ها ،سوالات و بیان نظرات کاربراتون قرار بدید.اگه مدیریت نظرات براتون روزانه ممکن نیست میتونید نویسنده هایی رو درکنارتون برای پاسخ گویی به کار بگیرید.

    ……………………………………………………..

    ۲) کانال یوتیوب رو برای سایتتون راه اندازی کنید:

    اگه ویدیو هاتون رو از منبع یوتیوب دریافت می کنید بهتره کانال یوتیوب رو بین پستاون قرار بدید.یعنی ویدیو رو مستقیما از یوتیوب و به صورت آنلاین روی سایتتون قراربدید.خب این واقعا در افزایش بازید موثره.گوگل حساب جداگانه ای روی سایت هایی بزرگ مثل یرتیوب با ز میکنه.پس به محض انجام گرفتن سرچ توسط اشخاص پست شما بین نتایج جست وجو لیست میشه.اگه با روند قرار دادن ویدیو به این صورت از یوتیوب آشنایی ندارین از
    قرار دادن ویدیو آنلاین در سایت  وردپرس میتونید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

    ………………………………………………………

    ۳) سایت خودتونو رفع خطا کنید

    انواع خطاهای وردپرس میتونه در کاهش آمار سایت موثر باشه.خطاهای زیادی  میتونه در بارگذاری صفحات پیش بیاد.نمونه ای از این خطا ها و رفعشونو می تونید دراین پست مطالعه کنید.پس به دنبال رفع خطا باشید

    ………………………………………………………….

    ۴) در سایت های دیگه هم کامنت بذارید:

    نظر گذاشتن در سایر سایت ها و وبلاگ ها و در صورت تمایل اشتراک گذاری لینک سایت ها می تونه موثر باشه.شماهنگام نظرگذاشتن ادرس سایتتونو  در بخش مربوط هم مینوسید و باعث میشید سایتتون به سایر وب مستر ها معرفی شه.

    …………………………………………………………..

    ۵)مطلب خودتونو جالب تر از اون چه که هست جلوه بدید!

    این به این معنا نیست که شما مطالبی غیر مستند رو رواج بدید.بلکه مقصود شیوه نوشتار شماست. مثلا اگه مطلب درباره یه فیلم جدیده میتونید با توضیحات متصری درباره فیلم ولی جذاب و دلربا مخاطبو به سمت مطالعه پست ترغیب کنید.

    ……………………………………………………..

    ۶)سربرگ! سربرگ !سربرگ!

    این موضوع  یکی از مهم ترین عوامله.سربرگ یا هدلاینه که به موتور جست و جو گر در کنار سایر عوامل کمک می کنه پست شما نمایش داده شه.هم.ن طور که میدونید اغلب سرچ ها با موتور های جست و جو گر بینگ ،یاهو،گوگل و…انجام میشه.

    …………………………………………………..

    ۷) بازدید کننده رو اسیر کنید!

    کاری کنید که بازدید کننده بعد از یک بار مشاهده سایت دوباره  سایتتونو برای بازدید انتخاب کنه.

    بدین منظور راه های زیادی وجود داره:

    الف)ایجاد امکان قابلیت ثبت نام در وردپرس که میتونه باعث شه کاربرا بیشتر در سایت شما فعالیت کنن.

    ب)ساخت خبر نامه برای سایت:به عنوان مثال با فیدبرنر گوگل میتونید به راحتی خبرنامه ای برای سایتتون ایجاد کنید.برای اطلاعت بیشتر میتونید به آموزش ساخت خبرنامه فیدبنر مراجعه کنید.

     

    ………………………………………………………………..

    8) روابط خودتونو قوی کنید!

    سعی کنید به عنوان وب مستر فعالیتتونو در شبکه های اجتماعی مختلف ولی معروف زیاد کنید.دوست یابی کنید و سایتتونو به همه معرفی کنید.بخش هایی از مطالب آپدیت شده و جدید رو در گاهنامه  روزانه ی پروفایلتون پست کنید و لینک سایتتنو در زیر مطالب قرار بدید.

    ……………………………………………………………..

    ۹) به دنبال جذب نویسنده باشید:

    نویسنده ها ی مختلف با مهارت های مختلف بسیار موثرن.در این صورت هر روز ممکنه شما چند تا آپ داشته باشید و به علاوه بخش های مختلف سایت راکدنمی مونه.افراد مختلف با سلیقه ها و ایده های مختلف سایت رو از بقیه سایت ها متمایز میکنن.

    ………………………………………………………………

    ۱۰) بهینه کار باشید!

    نوشتن پست بهینه هم مثل هد لاین از مهم ترین ها محسوب میشه.در این باره مفصلا بحث شده.پست های مربوطه رو از آموزش نوشتن پست بهینه مطالعه کنید.

    ………………………………………………………………………………..

    ممنونم که  با این پست هم همراه بودید.اکثر این نکات قبلا هم گفته شده.ولی قصد دارم مطالب رو اجمالی بنویسم و لینک های مرتبط رو هم در پست ها قرار بدم و به این طریق نوشته بار دیگه توسط شما دوستان بازیابی شه

    دانلود
    حجم:


    تبلیغات


    خرید میزبانی وب، سرور مجازی و اختصاصی، ثبت دامنه

    آخرین ارسال ها

    نرم افزارهای ضروری

    XAMPP XAMPP
    5.6.8
    NotePad++ NotePad++
    6.8.1
    FileZilla FileZilla
    3.7.3

    تبلیغات متنی

    [DBSAdWord]
    با عضویت در خبرنامه ی ما از آخرین مطالب ما در ایمیل خود با خبر شوید