• اسکریپت,قالب جوملا,قالب وردپرس,مرجع اسکریپت,نال شده,نال

  • تبلیغات



    موضوعات

    به پایگاه تخصصی اسکریپت پارسی زبانان خوش آمدید.
    modiranhosting




    دانلود قالب گلستان برای وردپرس

    دانلود قالب گلستان برای وردپرس

    تاریخ : پنج‌شنبه، 25 سپتامبر 2014
    0دیدگاه
    نوشته:مدیر

    پوسته ی وردپرس گلستان ، در اصل به نام پوسته ی وردپرس Hueman منتشر شده است ، پوسته ای جذاب و زیبا و با امکانات مناسب یک قالب رایگان و کمی فراتر از آن ، پوسته ی گلستان مناسب برای سایت های شخصی ، و بلاگ می باشد ، این پوسته از فریمورک محبوب OptionTree که یکی از منعطف پذیرین فریمورک ها در هماهنگ سازی و ایجاد پنل تنظیمات پوسته وردپرسی می باشد پشتیبانی می کند .

    دانلود قالب گلستان برای وردپرس

    در مورد ویژگی های این پوسته باید عرض کنیم که مطابق گفته ی فوق از پنل تنظیمات قدرتمندی پشتیبانی می کند که دارای بخش های متفاوتی برای ایجاد تنظیمات و شخصی سازی پوسته می باشد ، در بخش اول پوسته تنظیمات عمومی وجود دارد که دارای زیر بخش هایی نظیر : فعال سازی تنظیمات مربوط به استایل دلخواه ، طراحی واکنشگرا ، فاوآیکون ، آدرس فید بارنر ، و کد های بازگشتی و آمارگیر و همچنین تعیین نمایش سایدبار در دستگاه های هوشمند می باشد.

    در بخش بلاگ تنظیماتی نظیر : تیتر ، زیر عناون ، طول چکیده مطلب ، ایجاد و نمایش نوشته شاخص ، تصاویر بندانگشتی ، نوار ابزار ها ، دکمه های اشتراک شبکه های اجتماعی ، بیوگرافی ، مطالب مرتبط و … می باشد.

    در بخش پاورقی ، شما می توانید تعیین کنید پاورقی به چند ستون تقسیم گردد ، همچنین می توانید لوگوی پاورقی و متن کپی رایت و حقوقی سایت را قرار دهید.

    در بخش طرح ها ، شما می توانید چندین نوع طرح برای برگه های مختلف تعیین کنید ، طرح ها به صورت تمام صفحه ، سایدبار راست ، سایدبار چپ ، سایدبار دو ستونه چپ یا راست و … ی می باشد که می توانید برای هر برگه نظیر برگه خانه، جستجو ، بایگانی ، دسته بندی ها ، خطای ۴۰۴ تعیین کنید.

    در بخش تنظیمات سایدبار ها نیز مانند فوق می توانید برای هر برگه یک سایدبار تعیین کنید ، البته به تعداد نامحدود نیز می توانید در بخش سایدبار ها ، سایدبار خود را ایجاد کنید.

    در استایل بندی قالب ، شما امکان تغییر چهنای سایت به حالت جعبه ای ،رنگ های اصلی و فرعی سایت را تعیین و تغییر دهید.

    نکته قالب توجه در خصوص این پوسته ، بهینه سازی آن هست ، این پوسته شامل چند قلم زیبای فارسی است ، نحوه ی بارگزاری قلم ها به صورتی است که در سرعت سایت و حجم بارگزاری تاثیر بسیار کمی دارد ، بین صورت که شما با انتخاب هر قلم،فقط همان قلم بر روی سایت قرار میگیرد و بقیه قلم ها ، بارگزاری نمیشوند ، همچنین بر تعداد آیکون های قرار گیری برای فرمت نوشته ها در روی تصویر شاخص افزودیم.

    این پوسته از فرمت نوشتاری گفتگو ، گفتاورد ، صدا ، ویدئو ،حاشیه و نقل قول و … با انتخاب و امکان تعیین تنظمات ویژه ، پشتیبانی لازم را داراست.

    خود پوسته نیز به گونه ای طراحی یافته است که در در صفحه ی نخست در بالای نوشته ها ، اسلایدر نوشته های شاخص به نمایش در می آید ، همچنین نوشه ها به صورت دو ستونه در کنار هم قرار دارند ، علاوه بر این در خود محتوای نوشته ها می توانید مطالب مرتبط را ببینید ، پوسته ی گلستان از ۳ جایگاه فهرست پشتیبانی می کند.

    دانلود
    برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،


    تبلیغات


    خرید میزبانی وب، سرور مجازی و اختصاصی، ثبت دامنه

    آخرین ارسال ها

    نرم افزارهای ضروری

    XAMPP XAMPP
    5.6.8
    NotePad++ NotePad++
    6.8.1
    FileZilla FileZilla
    3.7.3

    تبلیغات متنی

    [DBSAdWord]
    با عضویت در خبرنامه ی ما از آخرین مطالب ما در ایمیل خود با خبر شوید